Motora kapitālais remonts ar garantiju
Motora kapitālais remonts ir noteiktu pasākumu kopums, kura mērķis ir atjaunot automobiļa motora ekspluatācijas īpašības.
Galvenie iemesli, kādēļ Jums ir nepieciešams remontet motoru:
- ja piedziņas sistēma ir sasniegusi noteikto darba mūžu;
- tiek lietota ilgstoši zemas kvalitātes eļļa;
- hidrotriecienā rezultātā;
- kad eļļas līmenis ir zems, bet motors turpina darboties;
- mašīnu iedarbināt ļoti grūti un mēdz ik pa laikam noslāpt;
- var dzirdet motora klauvēšanu vai neraksturīgo gaudošanu;
- no izplūdes sistēmas izdalās biezi melni dūmu mākoņi;
- patērētās eļļas un degvielas daudzums ievērojami palielinās.
Motora kapitālais remonts sastāv no šādiem posmiem:
1. Motora noņemšana un bojājumu noteikšana (atstarpju mērīšana, plaisu pārbaude, kloķvārpstas defektu pārbaude).
2. Cilindra galvas remonts (plaisu novēršana, vārsta kāta blīvējumu nomaiņa, sadales vārpstas nomaiņa vai tās remonts, vadošo bukšu atjaunošana).
3. Cilindru bloks (urbšana, plaisu novēršana, plakņu izlīdzināšana).
4. Salikšana un uzstādīšana.
5. Pēcremonta pārbaude.
6. Regulešana.
Mēs sniedzam garantiju 20 000 km garumā. Pēc motora kapitālā remonta!
Cilindra galvas remonts un nomaiņa ir viens no izplatītākajiem bojājumu veidiem, ar kuru saskaras katrs otrais vadītājs.Rezultātā izšķir šādus bojājumu veidus:
- defektu veidošanās uz cilindra galvas daļām;
- tādu detaļu kā vārstu, zobratu, sadales vārpstas un citu nodilums;
- plaisu parādīšanās;
- cilindra galvas blīves izdegšana;
- galvas deformācija.
Galvenā pazīme, ka cilindra galvai nepieciešams steidzams remonts, ir strauja dzinēja jaudas maiņa (samazinājums) un raksturīgs vārstu sitiens.
Ja mēs runājam par nopietnākām sabrukšanas pazīmēm, tad vadītājs var pamanīt, ka automašīnas karterī ir noteikta emulsija.
Vairumā gadījumu ir iespējams atgriezt cilindra galvas darbību, veicot remontdarbus.Tomēr sarežģītu defektu rezultātā būs nepieciešama detaļas pilnīga nomaiņa.